Почти цялата дигитална имиджова комуникация на компанията преминаваше именно през сайтовете „Капитал“ и „Дневник“
Разследваната фирма за криптовалута Nexo дълги години бе сред ключовите рекламодатели в изданията на Иво Прокопиев. Почти цялата дигитална имиджова комуникация на Nexo преминаваше именно през сайтовете „Капитал“ и „Дневник“.
Освен традиционните рекламни банери и обяви за работа, в сайтовете на Economedia се публикуваха масово рекламни публикации за криптопирамидата, припомня „Блиц“.
През есента на 2021 г. – Антони Тренчев, един от основателите на Nexo, посочва в интервю за изданието на Прокопиев – „Капитал“, че компанията управлява активи за 10 млрд. евро.
Няма друго обяснение, освен финансовата страна, защо „Капитал“ рекламира Тренчев и компанията му, при положение, че още в края на 2021 г. вече има множество подозрения, че Nexo действа на ръба или отвъд финансовите закони в редица от държавите, в които оперира.
След проблемите на Nexo в Ню Йорк и вторачването на главния прокурор на щата Летисия Джеймс в незаконната дейност на компанията, от дружеството са стартирали агресивна рекламна в България, с която са привлекли спешно стотици брокери, предлагащи на клиенти по телефона от цял свят отпускане на заеми, токени, изплащащи дивиденти, и карти за използване на криптовалута.
За да парират публикации в родни икономически издания за незаконния си бизнес, от Nexo сключиха тлъсти рекламни договори с „Икономедия“ на Иво Прокопиев и са сред медийните партньори на „Капитал“ в семинари по кибер сигурност.