Но най-интересното е, че билбордовете на тези две партии са едни и същи като модел, пише бившият депутат от БСП
И бившият депутат от БСП Александър Симов отбеляза очевидното в предизборната кампания – най-голям бюджет за реклама имат Мая Манолова и ДБ. Техни билбордове са осеяли София и другите по-големи градове. По този повод Симов написа във фейсбук следното:

Малко наблюдения върху предизборните билбордове.
Магистралата между София и Пловдив е осеяна с билбордове на Мая Манолова. Тя е първенецът.
Второто място по политически спам твърдо държат „Демократична България“. В събота бях в Нова телевизия и видях, че „Дружба“ е буквално залята от ДБ, които са брандирали цели блокове. Дори няма да питам откъде имат финанси за това.
Но най-интересното е, че билбордовете на тези две партии са едни и същи като модел.
Мая Манолова на снимка с някой абсолютно неизвестен и Христо Иванов на снимка с някой неизвестен. И след това ми разправят, че „новите“ партии не били лидерски. Лидерът там е като икона – явява се навсякъде (по снимки, клипове и плакати), за да прелива от неудържимата си харизма върху поредния безличен кандидат :))))
Последвайте ме за още банални наблюдения и вдъхновени глупости :))))))











