Контрера за „Спаси София“: Няма такива безсрамни и лицемерни типове

0
146
Борис Бонев Снимка: фейсбук

След като съсипаха целия градски транспорт, не знам как спасителите имат наглостта да се обаждат

Карлос Контрера Снимка: ВМРО

Карлос Контрера, фейсбук

Всичката Мара втасала в градския транспорт, а от лилавото НПО Спаси София пищят за нощния транспорт. Няма такива безсрамни и лицемерни типове.

Кой управлява транспорта на София? Отговарям – Спаси София чрез техния заместник-кмет Илиян Павлов! В резултат от това „мъдро“ и „експертно“ управление основни градски линии се разредиха, имаме интервали по 40 и кусур минути на автобусни линии, хората висят по спирките. Ще дам пример с вечерните курсове на линия 85, например. Линия 72 също е в определени периоди на деня с интервали на движение над 25-30-40 минути, а е тежко натоварена линия. Линия 111 беше намалена с 5 коли по заповед на зам.-кмета на Спаси София. Обаче в това не виждат проблем, а виждат проблем в това, че искаме да спрем 2 от полупразните, да не кажа празни, нощни линии!

Давам малко числа, защото за разлика от Спаси София боравя с показатели и параметри, а не с лозунги.

Линия Н3 – среднодневно за 2024 г. за м. април е возила на ден по 41 човека, за м. май – 60 човека, за м. юни – 70 човека, за м. юли – 68 човека, за август – 60 човека, за м. септември – 55, за м. октомври – 70, а за м. ноември – 71.

Линия Н4 – среднодневно за 2024 г. за м. април 81 души на ден, а за ноември 2024г. – 97 души на ден.

За периода 11.2023 г. до 11. 2024 г. общо превозени пътници 167  544. Това са четири линии с курсове на всеки час. Има градски линии, които превозват в пъти повече пътници, но логиката на спасителите е, че вместо да подобрим тях, трябва да бухаме милиони левове, за да возим средно на ден по 60-70 човека по линия Н3, например!

Когато си в криза, а градският транспорт е в такава в момента, оптимизираш процесите, засилваш основните линии, които извозват огромен брой пътници, а не държиш линии, които са слабо натоварени и за които нямаш нито водачи, нито автобуси. Спасителите твърдят, че предложението за спиране на нощните линии било лобизъм за такситата. И колко точно от тези 60 души средно на ден по линия Н3, примерно, ще се качат на такси? А и да се качат – на фона на 5000 таксиметрови автомобила в София това точно каква тежест има? Въобще страшни глупости, страшни!

След като съсипаха целия градски транспорт, не знам как спасителите имат наглостта да се обаждат, вместо вкупом да си подават оставките и да се скрият вдън земя!