Целта й е да се популяризират разнообразните възможности за туризъм в страната
Започна втори етап на кампанията „Неочаквана ваканция“, информираха от Министерство на туризма.
Тя е част от политиката на Министерството на туризма за привличане на повече посетители към вътрешността на страната в крилата на сезона
Министерство на туризма започва втори етап на кампанията „Неочаквана ваканция“, която се провежда под надслов „Една почивка никога не стига!“. Целта й е да се популяризират разнообразните възможности за туризъм в страната и да се насърчат повече българи да почиват у нас, коментира министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя уточни още, че кампанията се организира в продължение на политиката на министерството за насърчаване на вътрешния туризъм и привличане на повече посетители във вътрешността на България извън активните летен и зимен сезон.
В надпреварата за над 20 безплатни ваканции могат да се включат всички туристи, реализирали най-малко три или повече последователни нощувки у нас през периода 1 април –31 май 2018 г. Те трябва да се регистрират на сайта на инициативата https://www.neochakvanavakancia.bg/, представяйки валиден документ за осъществената почивка. В кампанията могат да се включат неограничен брой нощувки, реализирани в периода на играта, като Министерството на туризма има право да проверява валидността на всяка регистрация. Периодът за включване за участие в кампанията е до 10.06.2018 г.
От юли до септември 2017 г. близо 1,6 млн. български граждани са осъществили туристически пътувания в България, заяви министър Ангелкова. Тя коментира, че очаква инициативата на министерството да допринесе за увеличаване на пътуванията на българи през тази година.
Цялостната концепция за играта включва популяризиране по тв, радио- и онлайн канали в редица водещи български медии. Наградите са ваканции в страната, предоставени от партньори на Министерство на туризма. Имената на печелившите ще бъдат изтеглени в сградата на Министерството на туризма посредством специално разработен софтуер в присъствието на нотариус не по- късно от 18 юни 2018 г. и ще бъдат оповестени на интернет страницата на кампанията.
Първият етап на играта бе проведен в периода 10 октомври–10 декември 2017 г., в който сайтът натрупа 54 008 неуникални посещения. В надпреварата се включиха 1756 души, от които бяха изтеглени 30 печеливши.