Германия е в топ 3 на входящите ни пазари, допълни тя
Работим за утвърждаването на България като целогодишна туристическа дестинация, като залагаме на дигиталния маркетинг и интернет комуникациите. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по време на работна среща с главния изпълнителния директор на групата TUI Фридрих Юсен. Двамата разговаряха в рамките на срещата на министрите на туризма от Г20 в Буенос Айрес.
Важен приоритет е разширяването на крилата на сезона, за това създадохме 8 културно-исторически дестинации, а сега завършваме 12 винено-кулинарни и 8 балнео- и СПА, с което целим да привлечем повече посетители извън активните месеци за пътуване, подчерта министър Ангелкова.
Тя съобщи, че Германия е в топ 3 на водещите пазари за входящ туризъм в България. През 2017 г. германските туристи у нас са били повече от 870 хил. и броят им е нараснал с 5,3 на сто спрямо 2016-а. Много добри са показателите и за този зимен сезон. За периода декември 2017–февруари 2018 г. посещенията на германски туристи в страната ни са 41 804, като ръстът спрямо декември 2016–февруари 2017 г. е 7%, допълни министър Ангелкова.
“България е постоянно разрастващата се туристическа дестинация”, подчерта Фридрих Юсен. Изпълнителният директор на групата TUI увери, че компанията ще продължи съвместната работа с Министерството на туризма за промотиране на България като дестинация за почивка пред клиенти си от цял свят.
Двамата обсъдиха също възможностите за организиране на съвместен уъркшоп в България, като в рамките на събитието ще се дискутират теми, свързани с повишаване качеството на туристическия продукт и възможностите за съвместни проекти с групата на TUI.