Обещават на клиентите по-добри услуги и продукти
След 23 години на пазара, една от най-разпознаваемите български търговски марки отива в историята – мобилният оператор „Мтел” се преименува на А1. С новото име идват ново лого и обещания за по-добри услуги.
Ребрандингът беше анонсиран с промяна в сайта на телекома, заместен изцяло от страница с надпис „Началото на нещо ново…” и таймер, отброяващ времето до 11:30 часа днес. За целта са използвани корпоративни шрифтове на „Телеком Австрия” – собственик на „Мтел” от 2005 г.
Така или иначе, вече активен е сайтът A1.bg, който показва новата корпоративна идентичност на телекома. „Смяната на марката Мтел в А1 България включва цялостна промяна на компанията –промяна в начина на работа и отношение към клиентите, предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите“, пише там.
В края на септември м.г. от централата на „Телеком Австрия“ обявиха, че са взели решението всички подразделения в групата да минат към бранда А1, който е познат на австрийския и словенския пазари. „
А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти и над 18 000 служители. Към момента компанията оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1 България), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip).
Портфолиото на групата включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.
Групата е със седалище във Виена и дава достъп до глобални решения на своите клиенти. A1 Group e европейската част на América Móvil, третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.
América Móvil предлага богато портфолио от телеком услуги, като обслужва близо 279 милиона абонати на мобилни услуги, 33,1 милиона клиенти на фиксирани услуги и 49,6 милиона клиенти на други услуги“, пише на сайта си телекомът.
По мащаб ребрандирането на „Мтел” ще трябва да е сходно на това, което преживя „Глобул“, след като стана част от „Теленор“. „Мтел“ за последно преобрази цялата си магазинна мрежа преди 5 години, когато беше представено ново лого.