Такива са всички „реформи“ на ПП–ДБ – прах в очите, биене в гърдите, казва той
В публикация в социалните мрежи Караджов изразява благодарност към свой предшественик, който е обърнал внимание на „показателен детайл“ от процедурата за избор на превозвач за обществени железопътни превози – детайл, който според него ясно показва липсата на реална конкуренция.
По думите му, на 29 март 2024 г. правителството на Николай Денков е възложило на министъра на транспорта да проведе процедура за избор на превозвач, но само на един. „С предизвестен победител – БДЖ. Накратко – либерализираме пазара, като бетонираме монопола“, посочва Караджов и поставя под съмнение възможността това да бъде наречено конкуренция.
Той подчертава, че подобен подход е бил категорично отхвърлен от Европейската комисия, която е настояла за провеждането на реален конкурс с истинско отваряне на пазара за малки и регионални железопътни превозвачи – така, както е заложено и в Националния план за възстановяване и устойчивост. По тази причина, с решение от 2025 г., правителството е отменило решението на кабинета „Денков“ и е обявило нова процедура за избор на превозвачи при условия на реална конкуренция.
„Ето такива са всички „реформи“ на ПП–ДБ – прах в очите, биене в гърдите“, заявява Караджов.
В допълнение, министърът в оставка коментира и критиките на своя предшественик относно ограничаването на коментарите в страницата на Министерството на транспорта. Караджов кани критиците да изразяват позициите си на неговата лична страница в социалните мрежи, като подчертава, че там дебатите и критиките никога не са спирали.
„Не само че не съм се крил, но винаги съм реагирал на градивната критика. Защото проблемите трябва да се решават, а не да се заравят“, посочва той.

















