10 000 клиенти на ЧЕЗ в София останаха без ток заради изкопни дейности

0
14
чез
Снимка: архив

Доставчик на комунални услуги скъса кабели

При несъобразени изкопни работи днес доставчик на комунални услуги скъса няколко кабела средно напрежение, собственост на „ЧЕЗ Разпределение“, и остави без електрозахранване над 10 000 клиенти на дружеството в столицата, съобщиха от дружеството.

На територията на Панчарево, Кокаляне и Долни Пасарел около 7300 клиенти бяха без ток в продължение на 30 минути, а в „Дружба“ 1 и 2, Гара Искър и Горубляне около 2900 клиенти стояха без електрозахранване близо 2 часа и 30 минути.

Ситуацията е изключително неприятна и за клиентите, и за нас. ЧЕЗ Разпределение все още работи по специален график, според който планираните прекъсвания на електрозахранването се извършват само в следобедните часове, след 13:30 часа, така че да не се смущават учениците и хората, които продължават да работят от вкъщи.

„Подобни несъобразени изкопни дейности нанасят огромни щети, но най-големите поражения са върху уюта и спокойствието на клиентите“, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“, „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.