Общинският съветник от „Да, България“ в София Симеон Ставрев публикува в социалната мрежа Фейсбук снимка на глоба с обяснения в любов:
„… не ви разбрах душица ама ако искаш от тука мини имам в нарушение и отиваш нататък вече пробвай се тука гледам че мина един с МПС…“.
Ставрев коментира, че за него това по-скоро прилича на чат между служител на общинското дружество и някой друг човек и той предполага, че е възможно въпросният служител да се е объркал дали пише в чата си или в системата за налагане на глоби.
„Не разбирам как при това положение шофьорът би си платил задължението. Разбира се, това е нелепо и показва само малка частица от проблемите в ЦГМ, които сегашният съвет на директорите и изпълнителен директор не могат да решат“, категоричен е Симеон Ставрев.
Той разкри също така, че Центърът за градска мобилност в София е договорил двойно по-скъпа поддръжка на таблата по спирките на градския транспорт в столицата.
Първоначално е била обявена обществена поръчка за 480 000 лева. Заради липса на оферти е била пусната нова обществена поръчка, но нейната стойност вече е била 1 милион лева.
„В последните две години в търговете за тази дейност се явява само един кандидат. Как ръководството на общинското дружество защитава обществения интерес, след като прави заданията на обществените поръчки така, че за тях практически няма конкуренция?“, написа още Симеон Ставрев.
Ето и целия пост:
ЦГМ налага глоба с фиш със следното съдържание: „… не ви разбрах душица ама ако искаш от тука мини имам в нарушение и отиваш нататък вече пробвай се тука гледам че мина един с МПС….“. Малко ми изглежда като служителят на общинското дружество да си е чатил с някое гадже и леко да се е объркал дали пише в чата, или в системата за налагане на глоби. Не разбирам как при това положение шофьорът би си платил задължението. Разбира се, това е нелепо и показва само малка частица от проблемите в ЦГМ, които сегашният съвет на директорите и изпълнителен директор не могат да решат.
За сметка на това ЦГМ си позволи да договори двойно по-скъпа поддръжка на таблата по спирките в София. Месеци след като прекрати обществена поръчка за 480 хил. лв. заради липса на оферти, общинското дружество пусна нова за 1 млн. лв. В последните две години в търговете за тази дейност се явява само един кандидат. Как ръководството на общинското дружество защитава обществения интерес, след като прави заданията на обществените поръчки така, че за тях практически няма конкуренция?