От коалицията облъчват хората по телевизията със съобщения, които по-скоро наподобяват тези за тревога
ПП-ДБ започна да усвоява нови „висоти“ в агитацията. От коалицията облъчват хората по телевизията със съобщения, които по-скоро наподобяват тези за тревога, които не отдавна без предупреждение уплашиха хората чрез системата BG Alert, пише сайтът Трибюн.бг.
Типично по Кашпировски, доато си гледат телевизията хората виждат съобщение от ПП-ДБ със следния текст:
„В опит за подобряване на предложения законопроект, ПП-ДБ предложихме корекции, които да задължават всички лекарства във вендинг машините да са медикаменти без лекарско предписание. Добавихме и изискването автоматите да са поставени само там, където наистина липсват аптеки. Приоритет по темата за аптеките трябва да е качеството на фармацевтичните грижи и гарантирането на сигурност за здравето на пациента, затова настояваме за по-задъбочена дискусия по темата, в която да се включат общините, съсловните организации и експертите фармацевти“.
Агитацията на ПП-ДБ се е появила на екраните на абонатите на „Виваком“ и Булсатком, като сигнали са получени за момента от София и Стара Загора.
От тук следва да се направи проверка от Комисията за регулиране на съобщенията, как и по какъв начин от ПП-ДБ са получили позволение да агитират по този начин хората?!
И докато от коалицията на „Промяната“ усвояват методите на Кашпировски, с внушения, директен контакт със зрителите чрез екрана, държавата е в парламентарна криза. Самите те в рамките на 24 часа промениха решението си за избор на председател на НС, като се отказаха от своя, обявиха подкрепа за Силви Кирилов от ИТН, а след това половинчато заявиха, че не са сигурни и в това си решение.
По всичко личи, че кампанията на ПП-ДБ не само не е свършила, а преминава в нови висоти, като прибягват до телевизионни атаки върху хората, силно наподобяващи тези на руският психотерапевт.