Световни медии: Прекият диалог с чуждите туристи в България е много успешен

Туризмът обещава да се превърне в най- бързо развиващия се сектор в икономиката на България, пише списание "Пари мач"

0
142
туристи
Благодарствената картичка на Министерството на туризма до чуждите туристи, посетили България.

Силен международен отзвук за кампанията на Министерство на туризма с благодарствените картички

Мащабен международен отзвук предизвика кампанията на българското министерство на туризма с изпращане на благодарствени картички на чужденците, избрали страната ни за своята почивка. Световните медии коментират и отбелязват инициативата.

Агенция „Франс прес“ съобщава за инициативата на министър Николина Ангелкова да благодари на 400 000 чужди туристи и отбелязва ръстът на българския туризъм през последните години, както и значението, което постигнатите показатели имат за развитието на родната икономика.

„Рaris match“ и Агенция „Belga News“ определят инициативата на ведомството като особено успешна в „момента, в който туризма обещава да се превърне в най- бързо развиващия се сектор в икономиката на България“.

„Le Figaro“ изтъква, че представените върху картичката уникални стенописи от Казанлъшката гробница и Рилският манастир са само част от богатото историческо и културно наследство на България.

Върху богатата история на страната ни акцентира репортаж на „CNN Greece“, в който се отбелязва, че идеята за установяване на пряк диалог с туристите е на министъра на туризма Николина Ангелкова, а тези от почиващите в България, които ще получат уникалния сувенир, са от различни страни и са определени по случаен принцип.

Телевизионният канал информира също, че България, която има малко над 7,1 млн. население, е посрещнала от януари до юли на настоящата година повече от 5 млн. чужди туристи – със 7,2 % повече от 2016 г. Телевизията цитира министър Николина Ангелкова, която заявява, че „това е малък жест към нашите гости“ и смята, че по този начин в България се създава база данни за туристи, които в бъдеще отново ще посетят страната.