Пазарният дял на продуктите на компанията през годината беше увеличен
Завършва една много успешна година за компанията за бутилиране на минерална вода „Михалково“. Всички планирани задачи и цели бяха изпълнени, резултатите са внушителни.
Пазарният дял на продуктите на компанията през 2017 година беше увеличен. Два ключови фактора изиграха положителна роля за това – активната дистрибуция в регионите на Русе и Разград и изграждането на нова Складова база и логистичен център на Околовръстен път Пловдив – Южна дъга, оборудван с най-новата в технологично отношение автоматизирана складова шатъл система, RADIO SHUTTLE, която позволява по–рентабилно, лесно и сигурно използване на стелажите. Едновременно с това увеличава значително полезно-използваемата площ и повишава капацитета на съхранение, което позволява по-гъвкаво обслужване на потребителите.
В края на 2017 година Логистичният център на Михалково получи номинация в категорията „Производствени, логистични и търговски сгради“ в Националния конкурс „Сграда на годината“ 2017 г.
Екологията продължава да е във фокуса на вниманието на политиката на „Михалково”. В рамките на проект по ОП „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020” бяха закупени и въведени в експлоатация нова бутилираща линия за тиха и газирана вода в ПЕТ бутилки. С нейното внедряване беше намалено количеството влагани суровини с 25%, както количеството отпадъци от производствения процес и крайния потребител. При нормални работни условия средната консумация на електроенергия спадна с до 40 %. Положителният ефект върху околната среда се изразява и в по-малко отделени емисии въглероден двуокис. Съвместните кампании на „Михалково” с „Екопак” помогнаха за повишаване на екологичната култура на потребителите.
Корпоративно-социалната отговорност на дружеството продължи да се развива чрез политика за квалифициране и усъвършенстване на уменията на работниците и служителите, осигуряване на подходящи и безопасни условия на труд, както и чрез постоянни партньорства и спонсориране на спортни и културни организации.
Марката МИХАЛКОВО се затвърждава с постоянство и доказано качество на продуктите, които са сертифицирани по ISO 9001:2008 и International Food Standarts (IFS).
През месец ноември по покана на Михалково на посещение във фабриката беше водният сомелиер Петер Шроп, ръководител на направление „Минерални води и безалкохолни напитки“ в Дьоменц академия Мюнхен и ръководител на проект за дегустация, описване и класификация на минералните и газирани води, който съвместно със свои германски колеги направи сензорен анализ на газираната и изворна вода Михалково, което се случва за първи път в България.
„Михалково” АД е един от най-старите производители на бутилирана минерална вода в България – вече 61 години добива и бутилира любимата на поколения българи естествено газирана вода „Михалково“. Следвайки световните тенденции в потребителското търсене компанията разширява непрекъснато своето портфолио и допълва продуктовата си гама. Освен естествено газираната вода, компанията бутилира изворна вода „Михалково“ в различни PET разфасовки, стъкло и в екологична картонена опаковка Bag-in-box от 10, 14 и 15 литра, ароматизирана естествено газирана вода и нискокалорични безалкохолни напитки „ВИТУ“.
На всички свои служители, клиенти, партньори и колеги от бранша Михалково желае много здраве, добронамереност, хармония и успешни начинания през Новата 2018 година!