Успешна 2017 година за Михалково-Компанията за бутилиране на минерална вода

Екологията продължава да е във фокуса на вниманието на политиката на дужеството

0
172
михалково
Продукцията на Михалково печели нови пазири

Пазарният дял на продуктите на компанията през годината беше увеличен

Завършва една много успешна година за компанията за бутилиране на минерална вода „Михалково“. Всички планирани задачи и цели бяха изпълнени, резултатите са внушителни.

Пазарният дял на продуктите на компанията през 2017 година беше увеличен. Два ключови фактора изиграха положителна роля за това – активната дистрибуция в регионите на Русе и Разград и изграждането на нова Складова база и логистичен център на Околовръстен път Пловдив – Южна дъга, оборудван с най-новата в технологично отношение автоматизирана складова шатъл система, RADIO SHUTTLE, която позволява по–рентабилно, лесно и сигурно използване на стелажите. Едновременно с това увеличава значително полезно-използваемата площ и повишава капацитета на съхранение, което позволява по-гъвкаво обслужване на потребителите.

В края на 2017 година Логистичният център на Михалково получи номинация в категорията „Производствени, логистични и търговски сгради“ в Националния конкурс „Сграда на годината“ 2017 г.

Екологията продължава да е във фокуса на вниманието на политиката на „Михалково”. В рамките на проект по ОП „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020” бяха закупени и въведени в експлоатация нова бутилираща линия за тиха и газирана вода в ПЕТ бутилки. С нейното внедряване беше намалено количеството влагани суровини с 25%, както количеството отпадъци от производствения процес и крайния потребител. При нормални работни условия средната консумация на електроенергия спадна с до 40 %. Положителният ефект върху околната среда се изразява и в по-малко отделени емисии въглероден двуокис. Съвместните кампании на „Михалково” с „Екопак” помогнаха за повишаване на екологичната култура на потребителите.

Корпоративно-социалната отговорност на дружеството продължи да се развива чрез политика за квалифициране и усъвършенстване на уменията на работниците и служителите, осигуряване на подходящи и безопасни условия на труд, както и чрез постоянни партньорства и спонсориране на спортни и културни организации.

Марката МИХАЛКОВО се затвърждава с постоянство и доказано качество на продуктите, които са сертифицирани по ISO 9001:2008 и International Food Standarts (IFS).

През месец ноември по покана на Михалково на посещение във фабриката беше водният сомелиер Петер Шроп, ръководител на направление „Минерални води и безалкохолни напитки“ в Дьоменц академия Мюнхен и ръководител на проект за дегустация, описване и класификация на минералните и газирани води, който съвместно със свои германски колеги направи сензорен анализ на газираната и изворна вода Михалково, което се случва за първи път в България.

Михалково” АД е един от най-старите производители на бутилирана минерална вода в България – вече 61 години добива и бутилира любимата на поколения българи естествено газирана вода „Михалково“. Следвайки световните тенденции в потребителското търсене компанията разширява непрекъснато своето портфолио и допълва продуктовата си гама. Освен естествено газираната вода, компанията бутилира изворна вода „Михалково“ в различни PET разфасовки, стъкло и в екологична картонена опаковка Bag-in-box от 10, 14 и 15 литра, ароматизирана естествено газирана вода и нискокалорични безалкохолни напитки „ВИТУ“.

На всички свои служители, клиенти, партньори и колеги от бранша Михалково желае много здраве, добронамереност, хармония и успешни начинания през Новата 2018 година!

www.mihalkovo.com