Кой финансира с колосалните 240 хил. лв. партията на Христо Иванов за фейсбук реклама

0
523
Снимка: фейсбук

Може би само Марешки беше прахосал повече, когато не стана евродепутат 2019 г.

Карлос Контрера Снимка: фейсбук

Карлос Контрера, фейсбук

Над 240 000 лева е дала Демократична България за фейсбук кампания само за последните избори. И това е само от партията на Христо Иванов. Това не включва другите – ДСБ и Зелено движение.

Това е колосална сума за политически маркетинг в България. Може би само Марешки беше прахосал повече, когато не стана евродепутат 2019 г.

Интересно откъде идва това щедро финансиране на Христо Иванов и Иво Мирчев. Тези двамцата изскачаха отвсякъде. Плътно тридесет дни ни обогатяваха с ценните си мисли и разсъждения за живота и политиката – двама шкембелии, понесли се из пътищата на Родината.

Христо Иванов, Иво Мирчев и Димитър Найденов Снимка: фейсбук

Последното защо го казвам – защото техните пиари и електорат много обичат да се подиграват с телосложението на военния министър Каракачанов. Но пък явно тумбаците на Ристю и Мирчев не им пречат. Наше лошо няма – такава приказка има мъдрият ни народ. В случая пасва като дялан камък.

Та, Демократична България е дала за последната предизборна кампания над 240 000 лева да ни облъчват с фейсбук реклама. Наистина сумата е колосална и ще ми бъде любопитно да видя откъде са взели толкова пара. Дали ще се види от отчета? Още по-любопитното е, че от тези средства около 80 000 лева (39 750 евро) Иво Мирчев е похарчил да рекламира себе си. Сакън да не остане неизбран личния оператор на Христо Иванов.

А в това време ДСБ и Зелено движение седят като сирачета някъде там отзад. Интересно е наистина. Толкоз ли е ценен този Мирчев, този виден парламентарист и оратор, който ни е познат само като фейсбук писач, но като законотворец не.

Ако на някой му се занимава, може да сметне цялата им кампания във фейсбук колко струва. И да попита откъде тия чанти с пари за фейсбук реклама. Сигурно имат логичен и документално обоснован отговор. Но наистина да прахосаш 240 000 лева за реклама на двама души за тридесет дни мандат е епохално постижение. В политически план съвсем нормално за Демократична България. Те така работят – без цел и посока.